fbpx

Μεγάλες μάχες και… ανατροπές στις δοκιμές της Κύμης

Μεγάλες μάχες και… ανατροπές στις δοκιμές της Κύμης

Στη Formula Saloon στο δεύτερο σκέλος των χρονομετρημένων δοκιμών στην 21η Ανάβαση Κύμης Γιάννης Ηλιόπουλος τα πράγματα άλλαξαν. Ταχύτερος όλων ήταν ο Κωνσταντίνος Πατσουρέας (Mitsubishi LANCER). Ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta) είχε μια έξοδο στην Κ13 χάνοντας πολύτιμο χρόνο, ενώ ο Παναγιώτης Παρθένης (Mitsubishi LANCER), αναγκάστηκε να σταματήσει στο Κ2, λόγω βλάβης. Ο Νίκος Παπαδόπουλος (Ford Escort MK2) σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο, ενώ ήταν ταχύτερος στην Κλάση FSA. O Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX), ήταν ταχύτερος στην Κλάση FSA2L, έχοντας σημειώσει και τον τρίτο ταχύτερο χρόνο, με τον Παναγιώτη Δούβαλη (BMW 3 Ε36)  να είναι ταχύτερος στην Κλάση FST2.

Στην Ομάδα Ν ταχύτερος και πάλι ήταν ο Μήνας Μπενής (Mitsubishi Lancer Evo IX), με τον ίδιο να είναι ταυτόχρονα ταχύτερος και στην Κλάση Ν4. Τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο τόσο στην Ομάδα Ν, όσο και στην Κλάση Ν4, σημείωσε ο Γιώργος Θανάσης (Mitsubishi Lancer Evo IX), με τον Γιώργο Κεχαγιά (Mitsubishi Lancer EVO IX), να σημειώνει τον τρίτο ταχύτερο χρόνο. Ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic EP3), ήταν και πάλι ταχύτερος στην Κλάση Ν3, με τον Πανάγγελο Ρέκκα (Peugeot 106 S16) να είναι και πάλι ταχύτερος στην Κλάση Ν2.

Στην Ομάδα Α, ο Βασίλης Μπάτζανος συνεχίζει να “τρομοκρατεί” τα αγωνιστικά της Κλάσης Α8. Με το Citroen Saxo VTS Κλάσης Α6, κατάφερε να σημειώσει και στο δεύτερο σκέλος των χρονομετρημένων δοκιμών τον ταχύτερο χρόνο. Για ακόμη μία φορά πίσω του βρέθηκε ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC), ο οποίος αρκέστηκε στον πρώτο χρόνο της Κλάσης Α8. Ο Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106 S16) πέτυχε και πάλι τον τρίτο ταχύτερο χρόνο στην Ομάδα Α και τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στην Κλάση Α6. Πρώτος για την Κλάση Α7, ήταν ο Νίκος Αργυράκης (Citroen Saxo VTS).

Στην ομάδα Ε, ταχύτερος όλων ήταν και πάλι ο Ιωάννης Γύζης (Renault Clio 1), με τον ίδιο να είναι ταχύτερος και στην Κλάση Ε11. Ο Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B), ο ήταν ταχύτερος στην Κλάση Ε10, με τον Σπύρο Χαρμαντά (BMW Μ3 Ε36) να βρίσκεται και πάλι στην πρώτη θέση των χρόνων της Ε12.

Για τα Ιστορικά, ταχύτερος όλων ήταν ο Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW M3 E30). Τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Δημήτρης Σκεπασιανός (Ford Sierra), με τον Γιάννη Κάτσικα (Ford Escort MK1/MK2) να συμπληρώνει την τριάδα όσον αφορά τους ταχύτερους χρόνους.

Ακολουθήστε το ApexSports.gr στο Google News!Μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Τελευταία άρθρα Μηχανοκίνητα